more sites.

dreams.

we all have dreams in our heads, words in our mouths, stories on our skin and ghosts in our hearts. we are little haunted houses. dreaming, dreaming, dreaming...

the last song

"Sometimes you have to be apart from people you love, but that doesn't mean you love them any less. Sometimes it makes you love them even more."

Montag, 12. September 2011

find me

here in your arms
Now I’m wondering where you’ve always been
Blindly, I came to you
Knowing you’d breathe new life from within
You sleep, here in my arms
Where the world just shuts down for awhile
Blindly, you came to me
Finding peace and belief in this smile
Find some peace and belief in this smile
Can’t get enough of you.



absolutely in love with this song.


Text sagt wohl alles, was ich zurzeit denke, fühle, was auch immer. 
Fettes Herz an einen, meinen, ganz besonderen Menschen. 

Was würde ich dafür geben, dich zumindest einmal in meine Arme zu schließen, nur einmal kurz? Dir einen Kuss zu geben, dich anzusehen, dein Lächeln, deine Augen, deine Wärme spüren.

Mehr will ich gerade nicht,  mehr brauch ich nicht. Nur 2 Minuten mit dir.

1 Kommentar:

  1. ich finde das design nicht wirklich besser oder schlechter. Ich würde die vögel größer machen und das hintergrundild mit scrollen lassen.
    meine kkritik/vorschläge

    timo ;)

    AntwortenLöschen