more sites.

dreams.

we all have dreams in our heads, words in our mouths, stories on our skin and ghosts in our hearts. we are little haunted houses. dreaming, dreaming, dreaming...

the last song

"Sometimes you have to be apart from people you love, but that doesn't mean you love them any less. Sometimes it makes you love them even more."

Samstag, 4. Juni 2011

New challenge!

  1. Write a letter to the last person you kissed.
  2. Write a letter to the person you like.
  3. Write a letter to your parents.
  4. Write a letter to your best friend.
  5. Write a letter to your grandparents.
  6. Write a letter to your oldest friend.
  7. Write a letter to someone you miss.
  8. Write a letter to someone you used to be good friends with but now you don’t talk.
  9. Write a letter to someone who died.
  10. Write a letter to your ex.
  11. Write a letter to the person who changed your life.
  12. Write a letter to someone who helped you through a really hardtime.
  13. Write a letter to someone who you wish hadn’t changed.
  14. Write a letter to someone who you never thought you’d end up being friends with.
  15. Write a letter to one of your close friends.
  16. Write a letter to someone who’s emotionally unstable.
  17. Write a letter to someone who hurt you the most.
  18. Write a letter to a person you never thought you’d kiss but you did.
  19. Write a letter to someone you want to slap
  20. Write a letter to your first boyfriend/girlfriend

 ooooooooooder

Write anything you want to say to someone. 7 days, one meaningful message a day.


- Meine 10-Weeks-Challenge ist ja jetzt so gut wie vorbei - und weil ich sowas mag, und gerne mache, habe ich mal im Internet nach anderen Challenges geguckt, und dabei das gefunden. 

Ich fand, dass diese Challenges unglaublich zu mir passen, weswegen ich eine davon auch irgendwann in der nächsten Zeit anfangen werde - ich überlege ob ich direkt Montag anfange, oder wenn ich mit meiner anderen Challenge fertig bin. :)
Man wird sehen ♥

Vielleicht könnt ihr mir ja sagen, was ihr davon haltet. :> wäre lieb! Und vor allem auch, welche euch besser gefällt :D

Gute Nacht, Welt :)

Kommentare:

  1. ich finds super :-*
    beide haben irgendwie was ;)

    AntwortenLöschen
  2. das erste ist toll :) da hättest du echt viel zu tun.. ;D - also wenn ich das so richtig verstanden habe :>

    AntwortenLöschen